sâmbătă, 1 octombrie 2011

Refren de octombrie

E frig si cade bruma peste ochii tristi, caprui
Si ceata deasa i se citeste-n suflet
Ploile spala pieptul ce doare, al nimanui
Durerii si urii azi, i se da cuget

In armonia tomnaticii culori, la vioara canta
Refrenul clipelor ce vin si trec
Pe aripi de tristete-ngandurata
Capul in pamant, ochii stravezii, azi plec!

Refren de octombrie, de toamna, de-amagire
Refren de zambet si lumina pura
De mic copil cautand ce-i aia iubire
Am descoperit intai senzatia de ura




5 comentarii:

  1. Dar tu, tu cand scoti un volum de poezii?
    Cand o sa vad unul de-al tau in magazine, atunci o sa scot si eu unul!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult! O poezie deosebita...

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ce e, scrii superb. Si daca tu nu vrei sa scoti un volum, ce sanse am eu? Tu esti aici profesoara, eu sunt eleva. Am multe de invatat de la tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. deci e superb 8-> cand voi mai avea timp,voi mai citi creatiile tale..

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt de acord cu El CiD, chiar este deosebita!

    RăspundețiȘtergere

Daca taci, nimeni nu va sti ce te deranjeaza...