marți, 6 decembrie 2011

Static

Adorm la pieptul tau, pe sanul tau cel stang
Cuprinzandu-te-n brate iti cant
Ma dojenesti aievea, aievea eu ma stramb
De-a pururi tu fecioara imi vei fi in gand

De-a pururi voi fi sclav, al incoronarii tale
Voi fi si orb de asta vei dori
Schimbati-voi trupul in calde petale
Admirandu-l pana eu nu voi mai fi

Incuviincios, as indemna si viata
Sa-ti zambeasca oricat ar fi de greu
In vesnicie luna sa-ti gateasca
Ceea ce numeam candva "altarul meu"

Arbitrar orologiu sa sada-o secunda
Sa putrezeasca clipa cand tu vei suspina
Iar dorul catre tine, sufletu-mi inunda
Cand voi pleca spre ceruri, gasindu-mi linistea


Un comentariu:

  1. "De-a pururi voi fi sclav, al incoronarii tale
    Voi fi si orb de asta vei dori"
    Doamne...de unde atata inspiratie?

    RăspundețiȘtergere

Daca taci, nimeni nu va sti ce te deranjeaza...