duminică, 4 decembrie 2011

Analfabet

Am incercat iubite sa-ti vorbesc despre iubire
Prin semne si trup, prin haine rupte
Dar nu ai vrut sau n-ai stiut
Sa-mi povestesti mereu despre fericire

Am incercat sa-ti spun neintelesul calm
Al atingerii mainilor si buzelor
Al soaptelor suave de seara
Dar ai intors capul batran, sa nu te doara

Te-as fi invatat sa scrii visele pe nori
Si apoi sa citesti credintele spiritului viu
Pe trupul meu si pe genele mele calde
Dar mi-a fost imposibil caci era noapte

Ai ramas analfabet la ce puteam eu sa-ti zic
La orice semn si la citirea sufletului
Caci cineva a uitat sa te invete
Ca nu suntem siliti sa stim clapele gandului

Nu pe de rost, asa cum mi-ai zis naiv
In repetate randuri cand plangeai
Si totusi te-am luat in brate, te-am sarutat
Am zis ca-mi pare rau dar am plecat...




2 comentarii:

Daca taci, nimeni nu va sti ce te deranjeaza...