vineri, 21 decembrie 2012

Priviri si dor..

Mai lasa-ma o data ochii sa-ti privesc
Si trupul sa-l simt lenes peste al meu 
Sa tresar in somn si sa ma gandesc
Ca acelasi gand este si al tau..

Mai lasa sa ploua cu iubire desarta
Peste obraji rumeni de dor
Sa-mi scanteie inima si gura sa arda
Cand trupu' primeste trupul tau gol

Da-mi o privire sa-ti darui visare
Si stele si ingeri si foc si ninsori
Daruie-mi scancet , daruie-mi soare
In vreme frumoasa si de razboi

Lasa-ti dorinta in bratele mele 
Promit sa am grija de ea
Ridica-ti ochii spre cerul cu stele
Si lasa luna sa-mi cante si ea

Iar daca pleci in cea din urma data
Nu-mi umple amintirea de priviri si dor
Fura-mi zambetul dulce de fata
Si lasa-ti iubirea spre mine, in zbor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca taci, nimeni nu va sti ce te deranjeaza...