luni, 7 mai 2012

Iti spun Adio..nu!

Am invatat sa nu spun adio nimanui
Ca se intampla se ne reintalnim atunci 
Cand ne asteptam mai putin
Ca nu plecam pentru totdeauna 
Visele noastre mai raman pentru o vreme
Chiar si atunci cand trupul s-a detasat
Am invatat ca "adio" e un cuvant mare
Pe care noi il folosim pentru a evada
Dar el defapt ne tine prizonieri
Sa iti zic adio? Nu !
Iti zic doar ca plec spre un alt loc 
Spre un alt tu, spre o noua eu
Dar nu te baza pe asta
Ca ne vom intalni pe o alee...
Vei trece pe langa mine 
Si imi vei zambi, dupa care vei
Intoarce privirea.
Vezi? De asta..nu imi spune Adio.

3 comentarii:

  1. Iubesc poeziile pe care le scrii :x.
    Iti las si eu o strofa cu aceasta tema .


    ,,Adio e o vorba scurta
    Si plina de durere ,
    Dar eu nu-ti spun ADIO ,
    Ci doar : LA REVEDERE" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :-< Mie imi este frica sa spun Adio... daca o zic vreau sa am certitudinea ca chiar asa este... iar dupa cum spune poezia... Ca ne vom intalni pe o alee...
    Vei trece pe langa mine
    Si imi vei zambi, dupa care vei
    Intoarce privirea.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...
    ca de obicei, plin de sentiment.
    Nici mie nu imi place cuvântul 'adio'.
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Daca taci, nimeni nu va sti ce te deranjeaza...