duminică, 11 martie 2012

Chiar daca....

Daca ma mai vezi uneori privindu-te
Nu intoarce capul si nu fi timid
E pentru ca-mi pasa de tine
Si pentru vremea cand chiar te-am iubit

Chiar daca numeri pasii-n urma mea
Nu te opri o clipa sa-mi vezi ochii
Cand iti zambesc din nou ca atunci
N-as vrea sa pleci, ci-as vrea sa te apropii

Chiar daca plang cand cu ea te vad de mana
Nu ii da drumul si tine-o tot mai strans
Imi place ca esti fericit si tie ti-e bine
Imi place de voi, imi place ce-ai spus

Chiar daca voi tipa si fuga voi da-n locuri
Necunoscute pentru amandoi
N-as vrea sa ma cauti si nici sa ma strigi
Ci-as vrea sa-ti aduci aminte de noi

Insa daca vei citi aceste scurte versuri
Si-apoi in pat vei adormi langa ea
Promit ca te voi lasa din nou in pace
Dar ca voi fi aici cand ma vei chema.

6 comentarii:

  1. Nici nu stii cat de bine ai descris ceea ce simt..

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea frumos...o poveste minunata doar in cateva versuri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos ai descris sentimentele,draga mea..!

    RăspundețiȘtergere
  4. poi asta e iubirea adevarata...sa fii fericita pentru el, chiar daca a gasit fericirea in alte brate. ca si Dudus AI DESCRIS EXACT CE SIMT !

    RăspundețiȘtergere

Daca taci, nimeni nu va sti ce te deranjeaza...