duminică, 29 ianuarie 2012

Alergie

Adie-ncet cu lacrima asupra visului
Stralucind in unda sura a povestii
reazama de zabala putreda si stearsa
Doua vise pudrate cu polenul imnului
Sec

A uitat ca i-am spus despre alergia mea
La visele neimplinite in fapt de seara
Si la promisiunile incalcate prea des
Atunci cand s-a lasat pe umarul meu
"Te iubesc!"

Mi-a daruit batista brodata cu lacrimi
Am stranutat in ochii lui boabe de ura
Facandu-l orb si intelept la un viitor
Prea negru , prea alb-care nu apartine
Nimanui

Mi-a spus sa iau pastile anti-alergie
Spunand ca asa il voi uita-n curand
A uitat la randul ca alergia mea netrata
Provoaca lacrimi durerii si spasme
In urgie

A ras cand i-am povestit despre ea
Am plans cand mi-a povestit despre ea
Si am stranutat inca o data, spunandu-i
Sa plece.A plecat lasand in urma acel scurt
"Te iubesc"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca taci, nimeni nu va sti ce te deranjeaza...